GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Γιατί δεν θα αγοράσω ΠΌΤΕ πια ελαστικά MICHELIN

 Την 21 Αυγούστου 2014 αντικατέστησα τα 3 ετών MICHELIN ελαστικά μου πάλιμε MICHELIN διότι τα χρησιμοποιώ χρόνια και ήμουν ευχαρισ...


 Την 21 Αυγούστου 2014 αντικατέστησα τα 3 ετών MICHELIN ελαστικά μου πάλιμε MICHELIN διότι τα χρησιμοποιώ χρόνια και ήμουν ευχαριστημένος με την συμπεριφορά τους. Μετά από 22 ημέρες χρήσης και συγκεκριμένα την 11 Σεπτεμβρίου 2014, διαπίστωσα ξεκινώντας από παρκινγκ σούπερ μάρκετ ότι ο μπροστινός αριστερός τροχός δεν είχε καθόλου αέρα.
Πήγα το αυτοκίνητο στην εταιρεία που είχα βάλει τα ελαστικά και εκεί μετά από δικό τους πρόχειρο έλεγχο διαπιστώθηκε ότι υπήρχε στο ΠΛΑΙ του ελαστικού σχίσιμο 0,5 περίπου εκατοστών και κατά μήκος της ραφής του.
Ζήτησα να γίνει έλεγχος από πραγματογνώμονα της MICHELIN και αυτό τόσο για την θέση του σχισίματος όσο και για το ότι πριν την μετάβασή μου στο σούπερ μάρκετ είχα βάλει βενζίνη και όπως πάντα έκανα έλεγχο της πίεσης των ελαστικών μου και δεν υπήρξε θέμα συμπλήρωσης αέρα.
Σήμερα, 17 Σεπτεμβρίου ο επιθεωρητής της MICHELIN κ. Π. Κ. γνωμάτευσε, εξετάζοντας μακροσκοπικά (δηλαδή με τα μάτια) και όχι με κάποιο μεγεθυντικό όργανο ότι η ζημιά είχε γίνει από "κάτι που μπήκε και βγήκε" στο πλάι του ελαστικού!
Ο επιπόλαιος έλεγχος που έγινε για λογαριασμό της MICHELIN από εξουσιοδοτημένο γι’αυτό υπάλληλό της καθώς και το γεγονός του ελαττωματικού ελαστικού (η και των υπολοίπων ελαστικών σε λίγο καιρό;) που αγόρασα, με έκανε να σκεφτώ ότι με τον ίδιο επιπόλαιο τρόπο ελέγχονται τα ελαστικά κατά την παραγωγή τους, με αποτέλεσμα να βγαίνουν στο εμπόριο ελαττωματικά, έτσι αποφάσισα ότι "ποτέ πια ελαστικά MICHELIN" εάν θέλω να είμαι σίγουρος για την ασφάλειά τη δική μου αλλά και της οικογενείας μου.
Αναγνώστης

1 σχόλιο

  1. Θεια μουΝικη17 Σεπ 2014, 9:50:00 μ.μ.

    Υπαρχουν ελαστικα που δινουν 12 μηνες εγγυηση!
    Αντικατασταση ΔΩΡΕΑΝ!

    Ψαξε το λιγο!

    Μη εισαι κολλημενος με το "ονομα".
    Οι καιροι ΑΛΛΑΞΑΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση