GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η απαράδεκτη συμπεριφορά εταιρίας κινητής τηλεφωνίας προς καταναλωτή

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την απαράδεκτη και ληστρική αντιμετώπιση του καταναλωτή από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας WIND. Στην εται...

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την απαράδεκτη και ληστρική αντιμετώπιση του καταναλωτή από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας WIND.
Στην εταιρεία αυτή είμαι εδώ και 2 χρονια παρα 2 μήνες με ένα πακέτο υπηρεσιών που περιέχει (κινητό-σταθερό και internet).Ο λογαριασμός μου ερχόταν περίπου 45ευρώ το μήνα.Λόγω μίας καλύτερης προσφοράς από άλλη εταιρεία για τις ίδιες υπηρεσίες, δέχτηκα ως ελεύθερος πολίτης να αποχωρίσω από την WIND .
Μου τηλεφώνησαν από τη WIND να με ρωτήσουν αν θέλω να μου κάνουν καλύτερη προσφορά χωρίς όμως να με ενημερώσουν ότι το συμβόλαιο λήγει σε 2μήνες και ότι αν το σπάσω θα πληρώσω 203,20ευρώ κερατιάτικα. Προχώρησα λοιπόν σε συμβόλαιο με την άλλη εταιρεία .Περιμένω να διακοπεί το σήμα της WIND τίποτα.Μιλάω με τον νέο πάροχο και μου λένε ότι η WIND δεν τους παραχωρεί τη γραμμή γιατι τα στοιχεία που τους δίνουν είναι λάθος.Μιλάω με τη WIND κάνω ταυτοποίηση στοιχείων και ήταν σωστά.
Αυτή η διαδικασία πρέπει να έγινε 5-10 φορές μέσα σε διάστημα 5 ημερών .ΟΙ υπάληλοι της WIND μου έλεγαν πάντα ψέματα και με κοροίδευαν υποτιμώντας τη νοημοσήνη μου.Τη μία έλεγαν ότι η αλλη εταιρεία τους δίνει λάθος στοιχεία και την άλλη ότι αυτοί δείνουν τη γραμμή στην άλλη εταιρεία και αυτή δεν την παίρνει.
Μετά λοιπόν από 10μέρες κοροϊδίας από τη WIND η οποία δεν απελευθερώνει τη γραμμή με το «έτσι θέλω»παρά των απαιτήσεών μου- και ακόμα τη στίγμη που γράφω έχω σήμα από τη WIND- μου ήρθε και ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ.
Χωρίς να έχω εκρεμότητες στις οφειλές μου από προηγούμενους λογαριασμούς καλούμαι να πληρώσω επιπλέον 203,20.
Οι ανθρωποι είναι απαράδεκτοι και ΛΗΣΤΕΣ. Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από τις πολλές συνδιαλέξεις που είχα με τα κεντρικά της WIND ήταν το πόσο εκπαιδευμένοι είναι οι υπάλληλοι που μου μιλούσαν στην ψευτιά!!!!!
Αναγνώστης

1 σχόλιο

  1. Ανάλογη αντιμετώπιση είχα και εγώ, με την καταπληκτικά αιτιολογία :«τέλος διακοπής προσφοράς ανανέωσης»
    Έκανα αναφορά στην ΕΕΤΤ στο 'info@eett.gr', στις 30/9/14 χωρίς να μου απαντήσουν.
    Και υποτίθεται ότι η ΕΕΤΤ νοιάζεται για τα συμφέροντα του καταναλωτή!
    Είναι προφανές ότι σ' αυτό το έρημο κράτος ΔΕΝ λειτουργεί τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση